Lønadministration

/Lønadministration
Lønadministration2017-12-14T07:58:03+00:00

Dine ansatte er værdifulde – og de skal have løn til tiden!

Der er mange gode ting ved at have ansatte. Desværre medfører det ofte en del administrative problemer, og et af dem er lønadministration.

Du skal ikke bare huske at betale lønnen til tiden, så dine ansatte ikke bliver sure. Du skal samtidig overholde en lang række forskellige lovmæssige formkrav, og der er også feriepenge, pension og andre ting at tage hensyn til.

Derfor er lønadministration en af vores meget populære ydelser.

Når du bruger os, er det nemt. Meget nemt endda. Du oplyser antallet af løntimer senest 3 dage før lønudbetalingen – og det er det.

  • Vi tager os af de nødvendige indberetninger til myndighederne
  • Vi sørger for, at pengene bliver overført til tiden via PBS
  • Vi sikrer os, at medarbejderne får de rigtige lønsedler til tiden

Kort sagt klarer vi alt omkring administration af løn – du skal bare give os medarbejdernes timeantal i den pågældende måned.

Vi kan godt lide gennemsigtige produkter til gennemsigtige priser. Derfor får du en fast pris pr. kvartal.

Prisen afhænger af antallet af ansatte, og om de er på timeløn eller fast løn – men som i alle andre forhold, er vi prismæssigt meget konkurrencedygtige og som med vores andre ydelser i forbindelse med bogføring, er der ingen start- eller oprettelsesgebyr på administration af løn.

Se også vores andre priser.

HUSK NU MOMSEN!

Indberetter du selv din moms? Så skal du være opmærksom på fristerne for indberetning til SKAT, som du finder herunder.

Er du en nyetableret enkeltmandsvirksomhed? Rigtig mange nyetablerede enkeltmandsvirksomheder glemmer at indberette moms, hvis der hverken har været indtægter eller udgifter i en periode. Det er en fejl – og det kan koste dyrt. Så husk at du også skal indberette moms, selvom du hverken har haft indgående eller udgående moms i perioden – ellers får du en bøde af SKAT. LÆS MERE HER ->>

FRIST FOR SELVANGIVELSE 2017 FOR ENKELTMANDSVIRKSOMHEDER

Som indehaver af en enkeltmandsvirksomhed skal du altid lave en udvidet selvangivelse. Fristen for at aflevere den udvidede selvangivelse er den 1. juli 2018 vedrørende 2017.

Denne frist gælder både for dig som ejer af enkeltmandsvirksomheden og for din eventuelle ægtefælle. LÆS MERE HER ->>

NYE SKATTESATSER 2018

Til brug for både selvangivelse for 2017 samt forskudsopgørelse for 2018, kan du hente vores oversigt over de mest gængse satser. HENT OVERSIGTEN HER->>